Feb 1, 2013

Liebster Blog Award






Sevgili "Gök Delindi Tasarım Yağıyor" blogunun cici yazarı beni "Liebster Ödülü" için "mim"lemiş ve dolayısıyla ödüllendirmiş. Takipçi sayısı 200'ün altında olan yeni bloglar için hazırlanmış bu Liebster. Amaç bloggerlar arası sosyalleşip, blog trafiğini arttırmak. Önce bana sorulan soruları yanıtlayıp sonrasında da  kendimle ilgili 11 gerçekle beraber mimlediğim 11 bloggera 11 soru soracağım ve bu bloggerların sayfalarındaki postlarının altına onları mimlediklerime dair yorum bırakacağım.  

Önce kendimle ilgili 11 gerçek : 

Yükseklik korkum var,
Gittiğim yerlerden kartpostal almasını da atmasını da çok seviyorum, (evet hala bu yüzyılda)
Param olsa her yeri gezerim; hala gezmediğim ve fotoğraflayamadığım bir sürü yer var,
Evimin bütün duvarları duvar kağıdıyla kaplı olsun istiyorum,
Şansım olsa Türkiye'de bir dakika fazla durmam,
Evet İstanbul'u hiç sevmiyorum,
Ekşi sözlük yazarıyım, 
Star Wars'un tamamını hala izlemedim, 
Espresso'ya bayılıyorum; özellikle Tchibo'da satılanlara, 
Güneşlendiğimde kızarmıyorum, bronzlaşıyorum. İnanması çok zor değil mi? 
Pazarlara gitmeyi çok seviyorum, özellikle kumaş pazarlarına,


Cevaplarım :


  • Sizi en çok etkileyen kitap yada kitaplar hangileridir?
Darağacında 3 Fidan, Araf, Parfüm, Mitolojinin Gücü.


  • Sizi en çok etkileyen film ya da filmler hangileridir?
Clockwork Orange, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Big Fish, Mine Vaganti, Solino

  • Bloglarda en çok ilginizi çeken konu nedir?
Tabi ki kendin yap projeleri;)

  • Birşey satın aldığınızda mı kendiniz yaptığınızda mı daha mutlu olursunuz?
Aslında hem satın alıp hem de üstünde oynamalar yapmak çok zevkli. Vakit ve bilgi yeterliliği olduğu sürece tek tek her aşamayı yapmak da muhteşem bir süreç.

  • Evinizin en çok hangi bölümünü dekore etmeyi seviyorsunuz?
Odamda sürekli dağılan iğne iplik boncuk ve türevlerinin olduğu kısmı.;)

  • Alış veriş yaparken "pahalı olsun, kaliteli olsun, uzun süre kullanırım" diyenlerden misiniz yoksa "kalitesi çok önemli değil, nasıl olsa bir kaç kere kullandıktan sonra sıkılırım"diyenlerden mi?
Yerine göre. Çok mu politik oldu?

  • Alış-veriş mi kültür gezisi (müze-sergi vb.) daha çok ilginizi çeker?
2.el dükkanlar ve sergiler!

  • En çok ne alış verişi yapmaktan hoşlanıyorsunuz?
İncik boncuk ve bulabildikçe 2.el yerlerde çanta ve takıları avlamak. =)

  • Evcil hayvanınız var mı?
Keşke. 

  • Evde çiçek yetiştirmekten hoşlanır mısınız?
Ben onları hep unutuyorum, hiç bana göre değil. =)

  • Hangi giyim tarzından hoşlanırsınız?
Bohem.




Ödül mimi blogger listem : 

Dilara Köseler
Merve Döğer
Kelebek Etkisi
Wonderlust by Burçin Günaltay
Çatı Katı
Gn Sunal
Terzi Mankeni
Begüm Yağcı 
Ayser ile Hayata Dair
Aynur Düğük
Özge Ayar

Sorularım :

  1. Kendin yap projeleri yapıyor musunuz? 
  2. İlham kaynağınız?
  3. Blog açmayı aklınıza getiren ne oldu?
  4. Blog postları yazacağınız zaman tıkandığınız veya ne yazsam ki dediğiniz oluyor mu?
  5. Modanın hangi alanı daha çok ilginizi çekiyor?
  6. Sizce moda neden bu kadar insan tarafından takip ediliyor?
  7. Taksitlenmekten korkmayacağınız ürün?
  8. Ünlü markalardan hangisi sizi daha iyi anlatıyor? 
  9. Kabine girdiniz ve kıyafetinizi denediniz. Vazgeçme sebebiniz ne olur?
  10. Görmeden ölmek istemediğiniz yer neresi?
  11. Keşke.. ? 

11 comments:

  1. Yorumunu görmeden önce blogunu ziyaret ettiğimde farkettim 'mim'lendiğimi..! Nasıl sevindim belli değil, teşekkürler Mügeee ^.^

    ReplyDelete
  2. Seni mutlu etmek çok kolay o zaman desene=) önemli değil mervecim hadi kolay gelsin ;)

    ReplyDelete
  3. Teşekkür ederim canımm :))

    ReplyDelete
  4. Kolay gelsin cnm ;))

    ReplyDelete
  5. sağol canım hemen cevaplayacağım mim sorularını sevgiler

    kelebeketkisi39.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tamam cnm merakla bekliyorum. :))

    ReplyDelete
  7. Canım, okurken çok eğlendim, yanıtların için çok teşekkürler :)

    ReplyDelete
  8. ben de beni mimlediğin için teşekkür ederim bebek. ;)

    ReplyDelete
  9. çok teşekkürler Mügeciğim:)
    sevgiler

    ReplyDelete
  10. ne demek canım.=) öperim.

    ReplyDelete