Nov 20, 2012

Küçük Değişiklikler II - Patricia Bonaldi Inspiration

Brezilyalı moda tasarımcısı Patricia Bonaldi'nin aşağıdaki elbisesini gördükten sonra zaten bayıldığım incilere artık tapmaya başladım! O zaman incilerinizi takıp takıştırıp bir 5 çayı yapmanın tam vaktidir bence.
Sonuç olarak ben de hemen küçük değişiklikler yapmak için dolabımdaki elbiseleri gözden geçirdim ve kollarındaki biyelerin altına bu incileri dikebileceğim ve bence "cuk" oturan bu elbisemi buldum.

Bu projeden sonra artık daha da fazla incilerle ilgili projelere başlayacağım ve korkmadan sadece kollarına değil birçok yerine takıp takıştırabileceğimden emin olabilirsiniz!


After seeing that dress of Brazilian fashion designer Patricia Bonaldi, pearls that i already like turned into a love! So, that's the time to put on pearls and a tea-time. As a result, i check out my wardrobe and i chose a dress with its bias which fits the bill. After this project, you can be sure that, i will put more pearls to my garments without fear!





 Inspiration:




İhtiyacınız olanlar:
Elbise,
İnci(ler) - 60 cm.
İğne-iplik,


What you need:
Dress,
Pearl(s) - 60 cm
Needle-Threat,


İncileri biyeyle elbisenin kolunun arasına elde dikin.
Hand-stitch your pearls between the bias and the sleeves.



İncili elbiseniz hazır !!







4 comments:

  1. Çok şık olmuş :) ayrıca krem renklerinde kemer de kullanabilirsin bu elbiseyle :)

    ReplyDelete
  2. çok teşekkür ederim=) kemerle de giyeceğimden emin olabilirsin.;)

    ReplyDelete
  3. çok şık olmuş ben çok beğendim..

    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    ReplyDelete