Aug 3, 2013

Mad About "Magnets"

Avrupa dışına, deniz aşırı ülkelere belki henüz gidemedim ama şimdiden 20ye yakın magnetim olunca bir harita alıp yapıştırayım dedim. Peki ama nasıl? Hafif olanların arkasına Pattafix yapıştıcılardan koydum, ağır olanlar içinse haritada magneti koyacağım yerin arkasına metal halkalardan koydum, gerçekten de sağlam oldu. Arada odamın içinde kaybolan ya da bir yerleri kırılmış olanları eklemedim. Daha hiç ayak basmadığım Rusya ve Doğu Avrupa'nın bir kısmını da duvar kağıdıyla kaplayıp, oraya da sığmayan magnetlerimi yerleştirdim.

 İleride bir dünya haritası alıp, onun her bir köşesini doldurmak ümidiyle, iyi haftasonları:)

Even i couldn't go further from Europe, having approximately 20 magnets pushed me to glue them onto my Europe Map. But how? For the light ones, i used glue pads from Pattafix and for heavy ones, i put metal rings to the back side of the map, so that the magnet and metal rings hold them each other. I didn't add the ones whose edges were broken. I covered Russia and some part of East Europe because that i still didn't step on. 

Hoping that i will have a world map that i fill lots of its parts, have a nice weekend:)












4 comments:

  1. Süper fikir :) Ama benim henüz böyle magnetlerim yok =/ Erasmusla avrupaya gidebilirsem olur heralde :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erasmus ustune bir de interrail yaparsan tadindan yenmiyor haberin olsun ehehe:)

      Delete
  2. Fas magnetinin aynısı bende de var şok oldum, renkler falan birebir :) Ama ben oraya gitmedim, arkadaşım getirdi o ayrı. Fikri çok beğendim bu arada tatlım, en kısa sürede tüm haritanı doldurmanı diliyorum ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii ayni zevklerimiz varmis demek arkadasinla:) guzel temennilerin icin cok tesekkur ederim bebek!:)

      Delete